Friday 6 October 2017

Free Cruise Trip to Phuket

Assalamualaikum hye :) 


Lamanya tak bersiaran dalam blog ni. Dah berhabuk dah blog Aini ni. Sorry korang! Macam busy sangat kan life Aini selama 3 tahun ni. Hahaha. Maybe sebab busy dengan pengajian Sarjana and jaga anak-anak kot. Anak-anak? Alhamdulillah Aini dah upgrade jadi ibu kepada dua orang anak tau! Next post Aini cerita pengalaman Aini bersalin anak kedua dalam kereta. Dalam kereta tau bukan hospital. Hihi. 

Dah setahun dua bulan dah

Dan alhamdulillah jugak Aini berjaya habiskan pengajian Sarjana Aini. Yayyyy! 15hb ni dah konvo. Yihuuuuu! Doakan Aini kuat istiqamah untuk sambung perjuangan di peringkat doktor falsafah pulak. InsyaAllah, aminn.

Finally, Master in Quantitative Sciences

Sekarang Aini bekerja sebagai Technology Consultant dekat salah sebuah partner company Microsoft. At the same time, Aini jugak jadi Beauty Consultant (BC) Mary Kay. Ramai tanya best ke jadi BC Mary Kay. Ehhhhh, mesti la best korang! Senang je tau! Dalam Mary Kay ni kita akan menghadiri kelas formal and non-formal bersama sisterhood Mary Kay. Nak tahu untuk apa? Mesti lah untuk upgrade dan top up ilmu. Sebab tu BC Mary Kay, BC yang bertauliah! 

Time attend kelas ESRS

Yang bestnya tiap-tiap bulan dapat hadiah dan income dari Mary Kay. Best kan? Bulan ni paling best bila Mary Kay announce boleh pergi Cruise Trip ke Phuket secara PERCUMA! Wow, best kan? Siapa la tak best dapat pergi trip secara percuma. Melompat-lompat Aini tau! Haha. Dan dan dan Aini boleh bawa 5 orang untuk join Aini jalan-jalan naik cruise ke Phuket selama 4 hari 3 malam. Yayyyyy! Fully sponsored by company Mary Kay tau! Aini mencari 5 orang yang serius dan berminat sahaja. Cepat pm Aini! Mungkin anda salah seorang yang bertuah. 



NUR'AINI AZHAR,
Whatsapp : 019-658.0309
Your Mary Kay Beauty Consultant

FOLLOW FACEBOOK & INSTAGRAM AINI :

FB : NUR'AINI AZHAR
IG : aini.maryk

No comments:

Post a Comment